Obchodní podmínky

1) ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Toto jsou obchodní podmínky platné pro nakupování v internetovém obchodě www.obchod-boemi.cz, jehož provozovatelem je firma:

Cosmetica Bohemica s.r.o.
sídlem Chrustenice 25
26712 Loděnice
IČO:27888665
DIČ:CZ27888665

Mail: info@boemi.cz
Tel: 311 671 777, 603 462 505

V těchto podmínkách se upravují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků.

2) OBJEDNÁVKA

Objednávka se zadává elektronicky, vyplněním fomuláře. Objednávka je platná pouze v případě vyplnění všech povinných údajů. Zároveň se zadání objednávky volí zákazník způsob platby a typ přepravy. Objednávky v tomto e-shopu vyřizujeme  pouze v rámci České republiky.

3) CENY

Uvedené ceny jsou maloobchodní včetně DPH 21%. Ceny jsou aktuální, platné v den zadání objednávky.

4) PLATEBNÍ PODMÍNKY

Zboží lze hradit:

  • hotově v podnikové prodejně na adrese prodávajícího ve všední dny od 7,00 – 15,30 hod., nebo jindy po předchozí telefonické domluvě
  • bankovním převodem na účet prodávajícího na základě výzvy k úhradě
  • dobírkou při převzetí zboží od dopravce
  • prostřednictvím služby GOPAY

5) TYPY A CENY DOPRAVY

Zboží lze odebrat:

  • osobně v podnikové prodejně na adrese prodávajícího ve všední dny od 7,00 – 15,30 hod., nebo jindy po předchozí telefonické domluvě
  • zasláním –  dopravce Česká pošta – 140 Kč
  • zasláním – kurýrní služba GLS – 95 Kč
  • při objednávce nad 750 Kč má zákazník poštovné zdarma – zásilky zdarma zasíláme pouze službou GLS

6) VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zákazník má dle zákona právo nákup si do čtrnácti dnů rozmyslet. Zboží v tomto případě vrátí osobně, po předchozí telefonické domluvě v podnikové prodejně na adrese prodávajícího. Zde mu též bude v hotovosti zpět vrácena částka uhrazená za zboží. Částka uhrazená za poštovné a balné se zpět nevrací.

7) DODACÍ LHŮTA

Objednávku vyřizuje prodávající zpravidla do sedmi dnů. Pokud nelze objednávku v tomto termínu splnit, domluví si  prodávající  se zákazníkem náhradní termín, a to bezprostředně po obdržení objednávky.

8) INFORMACE O SLOŽENÍ VÝROBKŮ

Podrobné informace o složení výrobků poskytneme zákazníkům na dotaz obratem – na tel:603 462 505 nebo na mailu : info@boemi.cz.

9) REKLAMACE

V případě, že zákazník obdrží poškozený balíček, je třeba na místě sepsat s přepravcem záznam o škodě. Tento nejpozději do sedmi dnů předloží prodávajícímu, a ten mu na jeho základě pošle nové zboží. Bez tohoto záznamu nelze reklamaci uplatnit. Reklamaci vůči přepravci vyřídí prodávající.
V případě reklamace z jiného důvodu si zákazník vyžádá u prodávajícího reklamační formulář. Tento vyplněný zašle prodávajícímu společně s reklamovaným zbožím. Prodávající reklamaci posoudí a ve lhůtě třiceti dnů vyřídí.

10) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Provozovatel internetového obchodu prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků a které jsou potřebné k objednání produktů, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou dány k dispozici třetím stranám vyjma přepravců, kterým jsou předávány pouze data nezbytně nutná pro přepravu zboží kupujícímu

více o ochraně osobních údajů zde

11) ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ

Odesláním objednávky stvrzuje zákazník, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a v plném znění s nimi souhlasí. Obchodní podmínky jsou platné v tomto znění v den odeslání elektronické objednávky.