Obchodní podmínky
1) ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Toto jsou obchodní podmínky platné pro nakupování v internetovém obchodě www.obchod-boemi.cz, jehož provozovatelem je firma:
Cosmetica Bohemica s.r.o.
sídlem Chrustenice 25
26712 Loděnice
IČO:27888665
DIČ:CZ27888665
Mail: info@boemi.cz
Tel: 311 671 777, 603 462 505
V těchto podmínkách se upravují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků.
2) OBJEDNÁVKA
Objednávka se zadává elektronicky, vyplněním fomuláře. Objednávka je platná pouze v případě vyplnění všech povinných údajů. Zároveň se zadání objednávky volí zákazník způsob platby a typ přepravy. Objednávky v tomto e-shopu vyřizujeme pouze v rámci České republiky.
3) CENY
Uvedené ceny jsou maloobchodní včetně DPH 21%. Ceny jsou aktuální, platné v den zadání objednávky.
4) PLATEBNÍ PODMÍNKY
Zboží lze hradit:
- hotově v podnikové prodejně na adrese prodávajícího ve všední dny od 7,00 – 15,30 hod., nebo jindy po předchozí telefonické domluvě
- bankovním převodem na účet prodávajícího na základě výzvy k úhradě
- dobírkou při převzetí zboží od dopravce
- prostřednictvím služby GOPAY
5) TYPY A CENY DOPRAVY
Zboží lze odebrat:
- osobně v podnikové prodejně na adrese prodávajícího ve všední dny od 7,00 – 16,00 hod., nebo jindy po předchozí telefonické domluvě
- zasláním – kurýrní služba GLS – 109 Kč
- při objednávce nad 750 Kč má zákazník poštovné zdarma – zásilky zdarma zasíláme pouze službou GLS
6) VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zákazník má dle zákona právo nákup si do čtrnácti dnů rozmyslet. Zboží v tomto případě vrátí osobně, po předchozí telefonické domluvě v podnikové prodejně na adrese prodávajícího. Zde mu též bude v hotovosti zpět vrácena částka uhrazená za zboží. Částka uhrazená za poštovné a balné se zpět nevrací.
7) DODACÍ LHŮTA
Objednávku vyřizuje prodávající zpravidla do sedmi dnů. Pokud nelze objednávku v tomto termínu splnit, domluví si prodávající se zákazníkem náhradní termín, a to bezprostředně po obdržení objednávky.
8) INFORMACE O SLOŽENÍ VÝROBKŮ
Podrobné informace o složení výrobků poskytneme zákazníkům na dotaz obratem – na tel:603 462 505 nebo na mailu : info@boemi.cz.
9) REKLAMACE
V případě, že zákazník obdrží poškozený balíček, je třeba na místě sepsat s přepravcem záznam o škodě. Tento nejpozději do sedmi dnů předloží prodávajícímu, a ten mu na jeho základě pošle nové zboží. Bez tohoto záznamu nelze reklamaci uplatnit. Reklamaci vůči přepravci vyřídí prodávající.
V případě reklamace z jiného důvodu si zákazník vyžádá u prodávajícího reklamační formulář. Tento vyplněný zašle prodávajícímu společně s reklamovaným zbožím. Prodávající reklamaci posoudí a ve lhůtě třiceti dnů vyřídí.
10) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Provozovatel internetového obchodu prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků a které jsou potřebné k objednání produktů, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou dány k dispozici třetím stranám vyjma přepravců, kterým jsou předávány pouze data nezbytně nutná pro přepravu zboží kupujícímu
více o ochraně osobních údajů zde
11) ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ
Odesláním objednávky stvrzuje zákazník, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a v plném znění s nimi souhlasí. Obchodní podmínky jsou platné v tomto znění v den odeslání elektronické objednávky.